
v oblasti
kvality
:
- vytvárať podmienky pre neustále zlepšovanie procesov a kvality práce vo všetkých oblastiach spoločnosti a to najmä v oblasti poradenstva Eurofondov
- dosiahnuť vysokú spokojnosť zákazníkov s kvalitou poskytovaných služieb,
- zavádzať nové postupy a prístupy ku poskytovaniu služieb v oblasti poradenstva Eurofondov,
- efektívne konkurovať tak, aby sme udržali rast a prosperitu spoločnosti,
- budovať kolegiálnu atmosféru a stabilný kolektív,
- rozvíjať spoluprácu s partnermi,
- aktívne sa zapájať do činností podporujúcich spoločnosť.
v oblasti podpory
environmentálneho správania
:
- vytvárať podmienky pre sústavné zlepšovanie vykonávaných činností spoločnosti v súlade s požiadavkami environmentálneho správania,
- zabezpečovať prevenciu znečisťovania životného prostredia cestou zníženia spotreby materiálu a presadzovanie recyklácie odpadu tam, kde je to možné,
- včasnou identifikáciou environmentálnych aspektov a ich riadením minimalizovať negatívne dopady na životné prostredie,
- dodržiavať príslušné právne a iné požiadavky vzťahujúce sa na environmentálne aspekty identifikované v spoločnosti.