Mesto Stupava, ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1, písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) vás žiada o predloženie ponuky v procese zadávania zákazky s nízkou hodnotu podľa § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1, písm. d) ZVO:
Základná škola kpt. J. Nálepku v Stupave
Školská 2, 900 31 Stupava
IČO: 31773711
Kontakt: Matej Novotný, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., 0918 383 390
Realizátor verejného obstarávania: BALTEUS spol. s r.o., IČO: 48 102 903, so sídlom: Jozefa Kronera 11246/15 , Martin 036 01.
2. Miesto a spôsob predloženia ponúk:
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku v listinnej forme v uzavretej obálke s označením „súťaž – neotvárať“ na adresu verejného obstarávateľa, alebo elektronicky na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. vo formáte PDF.
3. Predmet obstarávania: „Dodávka zemného plynu“
CVP kódy:
§ 09123000-7 - Zemný plyn
Stručný opis zákazky:
§ Predmetom zákazky je Dodávka zemného plynu
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
§ Úspešný uchádzač, ktorý obdrží oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk, predloží realizátorovi verejného obstarávania aj verejnému obstarávateľovi návrh zmluvy o dodávke zemného plynu elektronicky, ktorý obsahuje ustanovenia uvedené v bode 16
tejto Výzvy do 2 pracovných dní od ukončenia verejného
obstarávania a vyhodnotenia zákazky s nízkou hodnotou za dodržania všetkých podmienok uvedených v tejto výzve v zmysle verejného obstarávania.
§ Úspešný uchádzač bezodkladne zabezpečí nahlásenie zmeny dodávateľa distribučnej spoločnosti.
§ V prípade ak úspešný uchádzač predloží návrh zmluvy, ktorý je v rozpore s Výzvou na predloženie ponuky a záväznými výsledkami verejného obstarávania, pričom najmä nebude obsahovať ustanovenia uvedené v bode 16 tejto Výzvy, bude z procesu
verejného obstarávania vylúčený a verejný obstarávateľ vyzve k podpisu zmluvy uchádzača, ktorý sa umiestnil, ako ďalší v poradí.
5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmet obstarávania):
Predmet zákazy sa nedeli na časti.
Predmetom zákazky je:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie jeho distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie 12 mesiacov od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020 pre odberné miesta verejného obstarávateľa. Predpokladaný odber zemného plynu je 1.513,06 MWh za obdobie uvedené obdobie 12 mesiacov v ročných predpokladaných objemoch pre tieto odberné miesta:
a) Odberné miesto: 4101454763
Predpokladaný ročný odber 1.485,07 MWh za obdobie od 01.01.2020 do 31.12.2020
Kalendárny mesiac |
Január |
Február |
Marec |
Apríl |
Máj |
Jún |
Júl |
August |
September |
Október |
November |
December |
Percentuálny podiel |
17,13 |
19,00 |
15,94 |
4,39 |
1,43 |
1,05 |
0,37 |
0,03 |
0,73 |
6,35 |
14,77 |
18,81 |
b) Odberné miesto: 4100002498
Predpokladaný ročný odber 27,99 MWh za obdobie od 01.01.2020 do 31.12.2020
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
48.901,52 EUR bez DPH
7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miestom plnenia záväzkov je sídlo Odberateľa (verejného obstarávateľa) – Základná škola kpt. J. Nálepku v Stupave, Školská 2, 900 31 Stupava – viď. odberné miesta v bode č. 5.
8. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy o dodávke zemného plynu:
12 mesiacov od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020
9. Minimálne povinnosti Dodávateľa na dodanie predmetu zákazky:
Dodávateľ je opravený na dodávku zemného plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku uzatvorená podľa § 269 a nasl. a § 409 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a príslušných ustanovení zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
10. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Platobné podmienky:
o mesačné zálohové platby – pre odberné miesto 4101454763
o 1x ročne vyúčtovanie – pre odberné miesto 4100002498
11. Lehota na predloženie ponuky:
18.12.2019 – 09:00
12. Viazanosť ponúk:
Uchádzač je svojou ponukou viazaný od jej predloženia až do uplynutia viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk: 31.12.2020.
13. Kritéria na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Jedným kritériom je:
a) Najnižšia cena za 1 MWh v EUR s DPH zemného plynu s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane.
b) Spôsob hodnotenia kritéria na hodnotenie ponúk.
Verejný obstarávateľ bude hodnotiť jednotkovú cenu zemného plynu za 1 MWh v EUR s DPH (s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane).
14. Pokyny na zostavenie ponuky:
Jazyk: Slovenský
- Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Identifikačné údaje uchádzača:
Obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je relevantné), s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ktorú sa ponuka predkladá.
b) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk:
Cena bez DPH, DPH, Cena s DPH, prípadne Cena celkom (v prípade neplatcu DPH), t.j. cena za 1 MWh zemného plynu s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane.
15. Vyhodnotenie ponúk:
Vyhodnotenie ponúk prebehne bezprostredne po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk a adrese realizátora verejného obstarávania, resp. splnomocnenej osoby, a to: BALTEUS spol. s r.o., Kollarova 73, 036 01 Martin.
16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby návrh zmluvy o dodávke zemného plynu elektronicky, ktorý výherný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovu do 2 pracovných dní od ukončenia verejného obstarávania a vyhodnotenia zákazky s nízkou hodnotou obsahoval nasledovné ustanovenia, ktoré majú prednosť pred Všeobecnými obchodnými podmienkami Dodávateľa:
„Zmluvné strany sa dohodli, že Odberateľ je oprávnený vypovedať túto Zmluvu bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného mesiaca a to bez poplatku nasledujúceho mesiaca.“
„Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Odberateľa nepretržitú dodávku zemného plynu, vrátane prepravy a distribúcie v rozsahu podľa tejto zmluvy“
„Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku do Odberných miest Odberateľa vrátane súvisiacich služieb a ta za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi“
„Zmluvné strany sa dohodli, na nasledovných platobných podmienkach:
o mesačné zálohové platby – pre odberné miesto 4101454763
o 1x ročne vyúčtovanie – pre odberné miesto 4100002498.“
„Zmluvné strany sa dohodli že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020.
V Martine 10.12.2019
S pozdravom
......................................................
Matej Novotný
Splnomocnená osoba - Mesto Stupava