Výzva na predkladanie ponúk


                Mesto Stupava, ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1, písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) vás žiada o predloženie ponuky v procese zadávania zákazky s nízkou hodnotu podľa § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky

 

„Dodávka zemného plynu“       

 


1.       Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1, písm. d) ZVO:

 

Základná škola kpt. J. Nálepku v Stupave

Školská 2, 900 31 Stupava

IČO: 31773711



Kontakt: Matej Novotný, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., 0918 383 390



 

Realizátor verejného obstarávania: BALTEUS spol. s r.o., IČO: 48 102 903, so sídlom: Jozefa Kronera 11246/15 , Martin 036 01.



2.       Miesto a spôsob predloženia ponúk:


Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku v listinnej forme v uzavretej obálke s označením „súťaž – neotvárať“ na adresu verejného obstarávateľa, alebo elektronicky na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. vo formáte PDF.

3.       Predmet obstarávania: „Dodávka zemného plynu“

 

CVP kódy:

§  09123000-7 - Zemný plyn



Stručný opis zákazky:

§  Predmetom zákazky je Dodávka zemného plynu



4.       Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

 

§  Úspešný uchádzač, ktorý obdrží oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk, predloží realizátorovi verejného obstarávania aj verejnému obstarávateľovi návrh zmluvy o dodávke zemného plynu elektronicky, ktorý obsahuje ustanovenia uvedené v bode 16

tejto Výzvy
do 2 pracovných dní od ukončenia verejného
obstarávania a vyhodnotenia zákazky s nízkou hodnotou
za dodržania všetkých podmienok uvedených v tejto výzve v zmysle verejného obstarávania.

§  Úspešný uchádzač bezodkladne zabezpečí nahlásenie zmeny dodávateľa distribučnej spoločnosti.

§  V prípade ak úspešný uchádzač predloží návrh zmluvy, ktorý je v rozpore s Výzvou na predloženie ponuky a záväznými výsledkami verejného obstarávania, pričom najmä nebude obsahovať ustanovenia uvedené v bode 16 tejto Výzvy, bude z procesu
verejného obstarávania vylúčený a verejný obstarávateľ vyzve k podpisu zmluvy uchádzača, ktorý sa umiestnil, ako ďalší v poradí.

 

5.       Podrobný opis predmetu zákazky (predmet obstarávania):


Predmet zákazy sa nedeli na časti.

Predmetom zákazky je:

              

Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie jeho distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie 12 mesiacov od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020 pre odberné miesta verejného obstarávateľa. Predpokladaný odber zemného plynu je 1.513,06 MWh za obdobie uvedené obdobie 12 mesiacov v ročných predpokladaných objemoch pre tieto odberné miesta:

a)       Odberné miesto: 4101454763
Predpokladaný ročný odber 1.485,07 MWh za obdobie od 01.01.2020 do 31.12.2020


Kalendárny mesiac


Január

Február

Marec

Apríl

Máj

Jún

Júl

August

September

Október

November

December

Percentuálny podiel



17,13



19,00



15,94



4,39



1,43



1,05



0,37



0,03



0,73



6,35



14,77



18,81



b)      Odberné miesto: 4100002498
Predpokladaný ročný odber 27,99 MWh za obdobie od 01.01.2020 do 31.12.2020

 
 

6.       Predpokladaná hodnota zákazky:
48.901,52 EUR bez DPH



7.       Miesto a termín dodania predmetu zákazky:

Miestom plnenia záväzkov je sídlo Odberateľa (verejného obstarávateľa) – Základná škola kpt. J. Nálepku v Stupave, Školská 2, 900 31 Stupava – viď. odberné miesta v bode č. 5.

 

8.       Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy o dodávke zemného plynu:

12 mesiacov od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020

 

9.       Minimálne povinnosti Dodávateľa na dodanie predmetu zákazky:

Dodávateľ je opravený na dodávku zemného plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku uzatvorená podľa § 269 a nasl. a § 409 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a príslušných ustanovení zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

 

10.   Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

 

Platobné podmienky:

o             mesačné zálohové platby – pre odberné miesto 4101454763

o             1x ročne vyúčtovanie – pre odberné miesto 4100002498

 

11.   Lehota na predloženie ponuky:
18.12.2019 – 09:00



12.   Viazanosť ponúk:

Uchádzač je svojou ponukou viazaný od jej predloženia až do uplynutia viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk: 31.12.2020.

 

13.   Kritéria na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:

Jedným kritériom je:

a)       Najnižšia cena za 1 MWh v EUR s DPH zemného plynu s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane.

b)      Spôsob hodnotenia kritéria na hodnotenie ponúk.

 

Verejný obstarávateľ bude hodnotiť jednotkovú cenu zemného plynu za 1 MWh v EUR s DPH (s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane).

 

14.   Pokyny na zostavenie ponuky:
Jazyk: Slovenský

 

-          Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:



a)       Identifikačné údaje uchádzača:
Obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je relevantné), s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ktorú sa ponuka predkladá.



b)      Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk:

Cena bez DPH, DPH, Cena s DPH, prípadne Cena celkom (v prípade neplatcu DPH), t.j. cena za 1 MWh zemného plynu s prepravou vrátane distribučných, regulovaných poplatkov a spotrebnej dane.

 



15.   Vyhodnotenie ponúk:

Vyhodnotenie ponúk prebehne bezprostredne po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk a adrese realizátora verejného obstarávania, resp. splnomocnenej osoby, a to: BALTEUS spol. s r.o., Kollarova 73, 036 01 Martin.

 

 

16.   Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ požaduje, aby návrh zmluvy o dodávke zemného plynu elektronicky, ktorý výherný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovu do 2 pracovných dní od ukončenia verejného obstarávania a vyhodnotenia zákazky s nízkou hodnotou obsahoval nasledovné ustanovenia, ktoré majú prednosť pred Všeobecnými obchodnými podmienkami Dodávateľa:

„Zmluvné strany sa dohodli, že Odberateľ je oprávnený vypovedať túto Zmluvu bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného mesiaca a to bez poplatku nasledujúceho mesiaca.“

„Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Odberateľa nepretržitú dodávku zemného plynu, vrátane prepravy a distribúcie v rozsahu podľa tejto zmluvy“

„Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku do Odberných miest Odberateľa vrátane súvisiacich služieb a ta za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi“

„Zmluvné strany sa dohodli, na nasledovných platobných podmienkach:

o  mesačné zálohové platby – pre odberné miesto 4101454763

o  1x ročne vyúčtovanie – pre odberné miesto 4100002498.“

„Zmluvné strany sa dohodli že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 00:00 hod 01.01.2020 do 24:00 hod 31.12.2020.

V Martine 10.12.2019

S pozdravom



......................................................

Matej Novotný
Splnomocnená osoba - Mesto Stupava


Joomla SEO by AceSEF
2015  |  BALTEUS spol. s. r. o.  |  Všetky práva na obsah vyhradené.